Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013/01/31

Przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam! Za nieobecność oczywiście. Zdjęć dziś nie będzie :< bo jakoś nie mogę się zorganizować z czasem. Milion pomysłów jest tylko nie mam kiedy ich zrealizować.

Jak obiecywałam, blog miał posiadać także wartość merytoryczną. Nie mam jednak głowy do wymyślania tematów. Stąd propozycja: może napiszecie w komentarzu co chcielibyście zobaczyć lub na jaki temat poczytać? Tak będzie mi dużo łatwiej, być może są sprawy, które ktoś chciałby poruszyć lub więcej się o mnie dowiedzieć.

Love you all!

Przy okazji mam do sprzedania kilka rzeczy :) kontakt na maila: designerkiblog@gmail.com

1. Koszula H&M rozm. 156 12-13Y Założona kilka razy, w naprawdę idealnym stanie.  Może mamy tu drobne blogerki lub po prostu macie młodszą siostrę? :)


tak prezentuje się na mnie.





2 komentarze:

  1. może napiszesz po prostu coś o sobie więcej?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czym się interesujesz poza modą ? :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram