Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013/05/05

Be happy! :)

Pewnie większość z Was wie (instagram, facebook) ze na majówkę wybrałam się do Wrocławia. Przez cały mój pobyt- lało. -.- . No cóż, ten post miał być pamiątką z Wrocławia, bowiem umówiłam się tam na blogową sesje zdjęciową. Niestety, pogoda pokrzyżowała plany. Kiedy obudziłam się już po powrocie do domu, powitało mnie piękne słone także zrobiłam zdjęcia już na miejscu. I są piękne. Kocham wiosnę, pierwsze stokrotki, możliwość założenia białych spodni nie narażając się na ubrudzenie błotem, dobry humor i zapachy grilla. Nagle miasta ożywają. Pogodo- zostań... :)

Przypominamy także o konkursie! Jest bardzo mało zgłoszeń, a jeszcze tylko tydzień!














pics by Majka ;*

MONNARI blouse | MANGO pants | PROMOD glasses | TOMMY HILFIGER shoes |

5 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie. Używasz eye linera ? W ogóle nie wiem czy taki post już był, ale mogłabyś dodać notkę o tym jak się malujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, używam ;)
      Odnośnie posta chodzi o makijaż codzienny? Niedługo zaczynamy nagrywać filmiki, ale z propozycjami bardziej wymyślnymi.

      Usuń
  2. świetny kapelusz :) właśnie szukam podobnego, ewentualnie słomkowego. gdzie mogę taki dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w sieciówkach, teraz jest ich masa :)

      Fajne znajdziesz zawsze w H&M i Reserved. Radzę także przeszukać babciną szafę- z pewnością zachowała oryginalne okazy :>

      Usuń

Instagram