Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013/06/06

Pomarańczka :>


Cooo za tydzień! Myślałam, że im bliżej wakacji tym będzie lżej, a tu niespodzianka. Milion zobowiązań, sprawdzianów i dodatkowych aktywności- jednym słowem masakra. Ale, ale.. Musi być też odpoczynek dlatego... mówię jutro bye Polsko! i witam Londyn ♥. Zastanawiam się czy na widok ichniejszych sklepów nie zacznę piszczeć w centrum miasta, ale także płakać jak wydam na ubrania całe kieszonkowe :D
Zestawik prosty, idealny na weekendowy spacer czy przejażdżkę rowerem. Wszystko jednak w kontrastowych i żywych barwach, aby promienie słońca zatrzymać na jeszcze dłużej.





pics by Aga

shoes- Vans | jeans- Gina Trickot | shirt- Vila | watch- Tissot | bracelet- local jewelers | glasses- House | backpack- souvenir from Tunesia |

9 komentarzy:

  1. Świetny zestaw :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw. Zazdroszczę wyjazdu do Londynu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się połączenie takich butów z dopasowanymi spodniami, daje to taki dziewczęcy efekt, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. dzie kupowalas vansy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam rok temu w sklepie stacjonarnym ebuty.pl w Poznaniu :>

      Usuń
  5. Super zdjęcia!! Przepraszam za prywatę ale potrzebuje pomocy w rozreklamowaniu FrontPage https://www.facebook.com/pracowniaODE
    Bardzo mi na tym zależy, to pracownia mojej koleżanki, pewnie każdy z Was wie jak początki potrafią być trudne, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że w Londynie jakaś stylizacja też się trafi ,czekam na zdjęcia z Londynu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile płaciłaś za przesyłkę z Gina Trickot? Czy kupowałaś w sklepie stacjonarnym?

    OdpowiedzUsuń

Instagram