Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2014/03/30

Electric pink




Ostatnio wspominałam coś, że nie kupię więcej butów sportowych? Jak widać moje postanowienie nie trwało długo :D Poddałam się modzie, ale powiem szczerze, że wcale mi to nie przeszkadza! W końcu nasz własny styl odnajdziemy we wszystkim. Ta para butów nie pozwoli co prawda ukryć sie przed wrogiem w razie ucieczki w ciemnym lesie, ale zaraża mnie pozytywną energią! A jako że uwielbiam szarości i czernie, to uznaję że idealnie komponuja się one ze wszystkim. Jest casualowo, normalnie, wygodnie (!) i tak jak lubię.









| sweatshirt- my daddy's | pants, jacket- VILA | shoes- nike roshe run |

8 komentarzy:

  1. Świetne buty ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zestaw ci nie wyszedł :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty mi się podobają, stylizacja również ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej ! jestem początkującą blogerką modową,dopiero zaczynam swoje eksperymenty,zapraszam
    madebyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny post i stylizacja, to prawda najważniejsze jest to aby czuć się dobrze w tym co się ma na sobie :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz podać dokładną nazwę modelu i koloru tych butów? Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram