Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2012/07/21

We are sailing in a love story...

W końcu trochę słońca! Uff, i świat od razu staję się piękniejszy, weselszy - ot, aż chce się żyć! :)
W dzisiejszym zestawie łączę ze sobą nieco marynarską bluzę ze zwykłymi jeansami i vansami + modnymi "kocimi" okularami.
Prosty, wygodny ubiór, właśnie na taką pogodę. Jednak bluza którą mam na sobie, ma dla mnie osobiste przesłanie - akcent morski na chwilę odrywa mnie od całego świata i w marzeniach jestem właśnie nad wodą. Leniuchuję z najbliższymi, pływam, a moje ciało zostaje muśnięte słoneczkiem, ah! :D Brązowa torebka i byle jak upięte włosy w koka, dodają całej stylizacji miejskiego, można powiedzieć też, że nadmorskiego charakteru. :)




bluza- Stradivarius
spodnie- House
buty- Vans
torba- Lantadeli




Swoją drogą- jak Wam się podobają moje nowe okulary?

3 komentarze:

  1. Podoba mi sie, swietna kolorystyka i ta torba <3
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja!
    fajne okulary i torba:)

    zapraszam : http://ollmmifashstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam buty,które masz na sobie.:)
    przy okazji zapraszam na moje bloga.dopiero zaczynamy,więc proszę o wyrozumiałość.:D
    http://fresh-look-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram