Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013/03/05

floral leggins






Zapewne powtórzę po raz kolejny, że uwielbiam wiosnę. Mimo dość niskich temperatur, kiedy zobaczę pierwsze promienie słońca mam ochotę zdjąć z siebie kurtkę, ocieplane buty i wskoczyć w bawełniany sweterek. 

Tak stało się również dnia, kiedy robiłam te zdjęcia. Powitał mnie uśmiech mamy, która stwierdziła, że nie pasuję strojem do pory roku. Weszłam jak zwykle spóźniona na pierwszą lekcję, nauczycielka oznajmiła mi  to samo. Ale co poradzić, skoro w sercu żyję już najpiękniejszymi miesiącami roku? :)

Tak więc przygotowałam kilka zdjęć ukazujących zestaw z klasyczną górą w kolorze kremowym i pastelowym dołem. Spring, come quickly! :D







VILA leggins | MOHITO blazer | merg.pl wedges| HOUSE bag | STRADIVARIUS blouse| nn scarf

10 komentarzy:

  1. po pierwsze ktoś Ci brzydkie zdjęcia zrobił, bez urazy dla tego kogoś. po drugie kolorystykę masz tu pudrową, więc ta torebka różowa nie pasuje. po trzecie buty i to coś na szyi bym wywaliła, brąz biel i delikatny róż to niezbyt trafne połączenie, choć na legginsach wygląda to znośnie. po czwarte z faktu iż nie cierpię golfów też bym się go pozbyła. :) nie jestem hejterem, tylko udzielam Ci rady na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze nie mam stałego fotografa, w przeciwieństwie do Agnieszki która ma ich w sumie kilku. Po drugie torebka jest tu mocnym, kolorystycznym akcentem. Po trzecie: jak mam chodzić bez butów? :) Po czwarte szanuję swoje ciało i zdrowie a gardło to już w ogóle. Ochrona szyi jest dla mnie obowiązkiem z racji wykonywanej pracy.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. To może warto zacząć współpracować z jednym fotografem w zamian za konkretne promowanie (lub inne wynagrodzenie jego pracy)? :P

      Usuń
    3. Proszę w takim razie takiego fotografa o kontakt, bo na razie nie znalazłam chętnych.

      Usuń
  2. bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska jest ta torebka.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziwny kok : o

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia właśnie są najlepszee na świecie ;D
    Maja - "fotograf"

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  7. drugie i czwarte ja robiłam :D

    P-photography ;D

    OdpowiedzUsuń

Instagram