Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013/02/28

Come back

Stęskniliście się? :) Wróciłam już, w końcu w domu i oczywiście w szkole <3 Czeka mnie jeszcze kilka koncertów/ konkursów i tak krokami zbliżamy się do upragnionej wiosny.


Dzisiejszy zestaw jest nietypowy. Zakładam, że większość z was dziwnie na to wszystko spojrzy ale już wyjaśniam koncepcję :) Jak widać, mam na sobie baardzo puchatą kurtkę, a na dodatek futerko! To sprawia, że  w oczach przytyłam 10 kg. Z tego powodu, postanowiłam wybrać cieniutką sukienkę, która trochę przypomina koszulę nocną xd Dodaje luzu, podobnie jak buty. Jednym słowem: WYGODA. 

Hmm, na tych zdjęciach wyglądam jakbym miała 160cm wzrostu. W rzeczywistości mam ok 170. Nie polecam w takim razie tego zestawu dla osób niskich, bo jak widać, skraca mocno sylwetkę.










H&M kurtka | HOUSE sukienka, szal | VILA kamizelka | ORSAY rajstopy | EMU buty | AFFGLAM.PL torebka

6 komentarzy:

  1. oo czekałam na ciebie ! śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie wyszłaś niziutko :) piękna torebka- mam opsesję na punkcie tego dodatku, więc to nic dziwnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z początku stylizacja wydała mi się nieudana, jednakże zdjęcia bez kurtki mnie do niej przekonały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram