Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013/08/15

TRENDS FOR THE NEW SEASONS-F/W 2013-14

Tak jak pisałam wcześniej moda zmienia się z prędkością światła, co rusz kolejni projektanci wystawiają swoje najnowsze kolekcje, nad którymi naprawdę niełatwo nadążyć.
Dlatego przeglądając ostatnio wiele magazynów, stron czy blogów postanowiłam zrobić dla Was małe zestawienie tego co w modowych nowinach uznałam za najciekawsze i godne uwagi:


Jak dotąd jeden z lepszych pokazów zagranicznych projektantów. Kolekcja VALENTINO nie tylko jest piękna, ale też subtelna i bardzo kobieca. Delikatności dodają bardzo naturalne makijaże modelek oraz długie, dziewczęce warkocze. A z resztą sami spójrzcie :




Trend, który uważam za jeden z najlepszych i niezwykle kobiecych...
ROZKLOSZKOWANA SPÓDNICA

Dior :

ZARA :


A wreszcie niezastąpione i obecne od wielu sezonów pastele, ale teraz najmodniejszy będzie róż !



ZARA:

A już po weekendzie nowy post, a w nim mój sposób na paski. Do zobaczenia :)

5 komentarzy:

  1. podobają mi się te sukienki Valentino :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak kolekcja Valentino robi wrażenie :) Delikatność i kobiecość <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny blog i post Kochana, świetne fotki:)Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swiene rzeczy ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Valentino ma świetne kolekcje ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram