Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013/02/05

any ideas for a title?

Hi!
Dzisiaj szybko i zwięźle, bo idę spać <to dziwne>. Moje oczy postanowiły tak zacząć łzawić, ze wyglądam jakbym przepłakała cały dzisiejszy dzień xd. Co do stylizacji to postanowiłam wyjąć z końca szafy tę oto 'gazetową' sukienkę. Mam ją chyba już 3-4 lata i właśnie niedawno stwierdziłam, że świetnie wygląda.
Szaro- czarną kolorystykę złamałam ukochanym beżem. Futerko i rajstopki nadają wszystkiemu casualowego charakteru. Mam nadzieję, że się spodoba :))

PS Kiedy dobijemy do 100 obserwatorów? :>






sukienka- New Yorker, bluzka- Stradivarius, kamizelka/futerko- prezent, rajstopy- Orsay, lity- Wojas, torebka SH

10 komentarzy:

  1. ciągle te same dodatki :( a rajstopy jakoś mi tu nie pasują..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, zapomniałam że codziennie kupuję sobie nową torebkę i buty =.=' Ludzie, czy w Waszych szafach macie inne dodatki na każdy dzień? Zakładam, że NIE.

      Usuń
  2. beznadziejna stylizacja, wzór na rajstopach strasznie "gryzie się" z tą sukienką, która nota bene jest na granicy kiczu, jakby tego było mało dodałaś futro? jedynym plusem są buty, szkoda, bo naprawdę niektóre stylizacje masz dobre.... PS. czekam teraz na pseudointeligentną odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  3. to chyba twoja najsłabsza stylizacja. kompletnie nic tu do siebie nie pasuje. aczkolwiek widać,że masz wyczucie stylu i lubisz bawić się modą:) poprzednie zestawy wprost cudowne!:) może zabrakło pomysłu na tę stylizacje? mimo tego życzę powodzenia, masz wielki potencjał, oby kolejne zestawy były jeszcze lepsze niż poprzednie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100% popieram. Czekam na kolejną stylizację ;)

      Usuń
  4. lubię Cię czytać. powiedz mi, gdzie najbardziej lubisz kupować ubrania? ;) pozdrawiam, będę tu częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. wes sobie wyprostuj te wlosy i zrob tego posta o makijażu w końcu , czekamy ! ; ))
    dla mnie również ta stylizacja chyba jest najslabsza niektóre poprzednie były wprost cudowne a to .. stać cie na więcej ; ) !

    OdpowiedzUsuń
  6. nic tu do siebie nie pasuje ; ) moim skromnym zdaniem ..

    OdpowiedzUsuń

Instagram