Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013/02/16

Must Have- stripes

 
 
Nadszedł czas, aby pokazać Wam kolejny trend na nadchodzącą wiosnę. Czarno-białe paski królują na koszulach, bluzkach, spódnicach oraz spodniach we wszystkich kolekcjach najwiekszych domów mody.
 
ZARA:
 
 
             
 
 
 
 
H&M:
 
 
Niedługo zaprezentuję Wam koszulę, który idealnie odzwierciedla ten trend. Udało mi się ją kupić w Zarze. Od razu przykuła moją uwagę, chociaż wtedy jeszcze nie sądziłam, że tak idealnie wpisze się w nadchodzące tendencje:)  A.




4 komentarze:

  1. czarno białe paski są już modne od sezony jesień-zima 2012, także nie jest to żadna nowość żeby pisać o tym posta :)
    Btw, kiedy jakiś Twój pierwszy outfit?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moda się powtarza, a w tym sezonie nietrudno zauważyć, że ten wzór masowo pojawia się w sieciówkach. Jak dla mnie post pojawił się w odpowiednim czasie :).

      Usuń
    2. Miał byc dziś, ale z pewnych przyczyn będzie dopiero jutro;

      Usuń
  2. podobaja mi sie tego typu rzeczy:D

    OdpowiedzUsuń

Instagram