Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013/02/14

Sweet 15 :*

Pewnie większość z Was wie, że 14 lutego to dla mnie wyjątkowy dzień. Walentynki? To jedna sprawa. Druga to taka, że mam urodziny. W tym roku świętuję swoje sweet 15 :) Aktualnie przebywam w górach, więc zmieniła się konwenca obchodzenia tej rocznicy. Zamiast zabawy i 'imprezy' mamy.. herbatkę i ciasto w blasku świec w bardzo klimatyczniej herbaciarni. Przygotowałam bardzo amatorski filmik i kilka zdjęć. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Zimowa Misia :)


Wysłuchałam dzisiaj wielu życzeń. A czego życzę sama sobie? W kontekście bloga- abyście Wy, stali czytelnicy, nigdy nie zrezygnowali z zaglądania tutaj. Poza tym, mam nadzieję że będzie Was stale przybywało, że wreszcie przekroczymy liczbę 100 obserwujących. Gdyby nie liczba wyświetleń, komentarzy i Waszej obecności pewnie już nie chciałoby mi się tego ciągnąć. Jak widać jednak mam to robić dla kogo i chciałabym jak najdłużej. Ot, urodzinowe życzenie <3

Obiecany film:


Jeżeli nie działa, przenieś się na youtube. [nie zapominajcie o HD]










6 komentarzy:

  1. epicki melanż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę miło spędzony wieczór niż 'melanż' na którym nie znam połowy ludzi.

      Usuń
  2. śliczne zdjęcia ;) zapraszam do mnie charmeusee.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę spóźnione, ale wszystkiego, co najlepsze! :) Odpoczywaj tam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie spędzone urodziny, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram