Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2013/02/12

Wiiiiiiiiiiiinter time!

Jak obiecywałam- post o modzie na stoku. Pewnie większośc z was stwierdzi, że nikt nie  przejmuje się  w takim miejscu czyimś wyglądem. Zainteresowanych jednak zapraszam.

Osobiście bardzo uważnie przyglądam się ludziom zjeżdżającym obok mnie. Poza ocenianiem ich umiejętności, zwracam uwagę na strój , szczególnie u snowboardzistów ;d Szczerze? Im bardziej kolorowo tym lepiej! To pozwala się wyróżnić, a poza tym- jak kolory pięknie kontrastują z nieskazitelną bielą śniegu!

Przygotowałam kilka zestawów, na mój poczekać musicie jednak do jutra- mam nadzieję że uda mi się zrobić kilka zdjęć prezentujących to, w czym śmigam sobie pomiędzy innymi zapaleńcami.

Pierwszy jest mojego autorstwa, jednak nie mam tu[w górach] swojego laptopa i nie mam zbytnio możliwości aby je wykonać. Z kilku serwisów postanowiłam jednak wybrać wg mnie najciekawsze.

I)


Kurtka- 4F, spodnie- zalando.pl, deska- Roxy, rękawiczki- allegro, kask- Delalpi

źródło: Gazeta.pl, marka Scott

źródło: papilot.pl

Snowboard Rękawiczki  - Protest - Rękawiczki
źródło: answear.com

i mała zapowiedź:


2 komentarze:

Instagram